?

Log in

 
 
31 May 2011 @ 11:58 pm
Still here.  
Haha, would it be time to post again? It's been more than a month.

Hmm, what should I write. My comp keeps working really slow. D: I think it's because of both twitter and tumblr open all the time. XD;

I've been having long workdays again. Today from 12.15 to 21.15 (well, 21.30). Feling pretty dead... Tomorrow, 7 hours. On Friday 9 hours. Where is my free time?
I've also been srsly tired for the past few days. Like yesterday and today, my morning (=time before work) went like this:

Waking up. Reading for the exam. Calming my brains down by reading another book -> doze off. Doze off a bit more. And a bit more. Go to work.

Sounds like fun, right?

Well, luckily my customers keep me entertained. Today I again saw one guy who always tries to get me to be his driver when he goes drinking or stuff like that.
First he told me my work gloves are really sexy. ....Thanks. I appreciate it. -.-b

Then he said how I had promised to drive him to Rönni on saturday. I said that really? He said yes. I said I don't remember promising anything like that. He said I promised yesterday. I said I didn't see him yesterday and he said that he saw me. Right...  XD Sorry, not gonna drive you anywhere. 

I would've liked to see more people who always embarrass me (they are all men btw... I wonder why... Guess men are just mean! XD). Since I've been on holiday I haven't seen anyone for almost two weeks and I kinda miss them teasing me. :'DD

Oops, it's almost midnight and I haven't done my sit-ups. Gotta go~
Tags: , ,
 
 
Current Location: Home. Thank go, xD
Current Mood: tiredtired
 
 
 
chained_akame: no more painchained_akame on May 31st, 2011 09:20 pm (UTC)
Welcome back^^
Laurahinodesol on May 31st, 2011 09:23 pm (UTC)
Thank you. ^-^
And this reminds me, I should read some of your fic updates. :'D I have them on paper so that I won't forget. XD Been too busy/lazy to read anything. T_____T
chained_akame: no more painchained_akame on May 31st, 2011 09:24 pm (UTC)
Haha feel free to read them whenever you want^^ I am also waiting for some things in rl to end so I can focus more on them...I'm even thinking of writing Kame/Tamamori *gets killed*
Laurahinodesol on May 31st, 2011 09:28 pm (UTC)
Oooooh, yees write that! :'DD I'll take anything new with Tamamori/someone. XDD I'm waiting a Tamamori/Nakamaru (don't ask, too long story to explain this random pairing.. XD) and Tamamori/Yamapi fics from my friend, whenever she'd get the inspiration to write. :3

Tama/Kame would be interesting too, and not _that random like Tama/Maru. XDD I'd definitely read it~! <3
chained_akame: Tamamorichained_akame on May 31st, 2011 09:54 pm (UTC)
Hahaha the problem is,I have absolutely NO idea what plot to make...all I know is that I woke up one morning and I had a huge urge to write TamaKame xD
Laurahinodesol on May 31st, 2011 09:56 pm (UTC)
You'll figure out a plot~! I reeeeally want a TamaKame fic from you! :'DD Preferably with many chapters but oneshot'd be fine too. XD
chained_akame: Tamamorichained_akame on May 31st, 2011 09:59 pm (UTC)
Well the truth is that I have some kind of plot in my mind but at the same time I decided to make it an one-shot,because its my first time writing this pairining and I have no idea how it will turn out...but this plot I have in mind can't be fit in just an one-shot...so I'm kinda torn xD
Laurahinodesol on May 31st, 2011 10:02 pm (UTC)
hahaa, multichapter then~! ^^V It'll turn out great, I'm sure :3
Please write it? For me, since I'm such a big Tamamori fan? :'DDD
chained_akame: Tamamorichained_akame on May 31st, 2011 10:03 pm (UTC)
Haha then I guess when I start posting it,I should dedicate it to you :)
Laurahinodesol on June 1st, 2011 07:07 am (UTC)
Yaaay! :'DD I'd be so happy. :DD